Select your language
close

ຂໍແຈ້ງການ

ເລື່ອງການປັບປ່ຽນການນຳໃຊ້ ແອັບພລິເຄເຊິນ ເພົ້າສ 

ທີ່ ພຣູເດັນໂຊລ໌ ລາວ, ເຮົາມຸ່ງໝັ້ນໃນການພັດທະນາເພື່ອປະສົບການທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງທ່ານ. ໃນໄລຍະເວລາທີ່ຜ່ານມາ, ແອັບພລິເຄເຊິນ ເພົ້າສ ໄດ້ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເຂົ້າເຖິງຂໍ້ມູນສຸຂະພາບ ແລະ ຈັດການກັບແຜນສັນຍາປະກັນໄພຊີວິດໄດ້ຢ່າງສະດວກສະບາຍ. ເຮົາຂໍຂອບໃຈທີ່ທ່ານໃຫ້ຄວາມໄວ້ວາງໃຈສະເໝີມາ. 

ຕັ້ງແຕ່ວັນທີ 7 ກຸມພາ 2025ເປັນຕົ້ນໄປ, ແອັບພລິເຄເຊິນ ເພົ້າສ ຈະໄດ້ທຳການຫຍຸດໃຫ້ບໍລິການ ເນື່ອງຈາກເຮົາກຳລັງພັດທະນາການໃຫ້ບໍລິການຮູບແບບໃໝ່ ທີ່ຈະຊ່ວຍຕອບສະໜອງຕາມຄວາມຕ້ອງການຂອງທ່ານໃຫ້ດີຍິ່ງຂື້ນ. ຂໍຄວາມຮ່ວມມືໃຫ້ບັນດາທ່ານສາມາດຕິດຕາມແຜນສັນຍາປະກັນໄພຊີວິດ ແລະ ການບໍລິການອື່ນໆຜ່ານທາງ ເວບໄຊ ລວມເຖິງຊ່ອງທາງບໍລິການລູກຄ້າຂອງພວກເຮົາ. 

ທ່ານສາມາດດຳເນີນການຕໍ່ໄປແບບໃດ?

ທ່ານຍັງສາມາດຈັດການກັບແຜນສັນຍາປະກັນໄພຊີວິດ ແລະ ເຂົ້າເຖິງການບໍລິການຕ່າງໆໄດ້ ຜ່ານທາງເວບໄຊຂອງພວກເຮົາລວມເຖິງຊ່ອງທາງບໍລິການອື່ນໆ 

ຫາກທ່ານຕ້ອງການຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອ 

ພວກເຮົາຍິນດີໃຫ້ຄວາມຮ່ວມມື ແລະ ທ່ານສາມາດຕິດຕໍ່ພວກເຮົາໄດ້ທີ່ :  

  • ໂທສາຍດ່ວນ: +856 21 211 123

 

ຂໍຂອບໃຈທຸກທ່ານ ທີ່ເປັນສ່ວນສຳຄັນໃນຊຸມຊົນຂອງພວກເຮົາ ແລະ ຫວັງວ່າຈະໄດ້ໃຫ້ບໍລິການທ່ານດ້ວຍການບໍລິການທີ່ດີຍິ່ງຂື້ນ.

FAQs

I cannot find the Pulse app, what happens?

The Pulse app is no longer available as part of our commitment to enhance your digital experience with faster, simpler services.

Why is Prudential discontinuing the Pulse app?

The Pulse app is being discontinued as part of our commitment to enhance your digital experience with faster, simpler services. This allows us to focus on tools that better meet your needs. 

When will the Pulse app no longer be available?

The app will be discontinued effective 7th March 2025. 

How can I know the information about the Policy?

You can reach out to us via email at info@prudential.la or call our customer service hotline at 021 211 123 Our support team is here to help you to easily access your policy information. 

Additionally, PRUService on Prudential Laos website offers a range of digital policy servicing options. Through PRUService, you can manage your insurance policies, make premium payments, file claims, and access policy details, all designed to save you time and streamline processes. 

Is my policy still active?

Please rest assured that this discontinuation of Pulse does not affect the status of your policy

What will happen to the data I have saved in the Pulse app?

We recommend saving any important data from the app before 7th March 2025. After this date, the app will no longer be accessible.

I had active services on the Pulse app, such as health tracking. What happens to those?

We encourage you to save any data related to active services before the discontinuation date. At this time, we are focusing on enhancing other services to ensure a better experience. 

Will there be additional digital tools in the future?

Yes, we are actively working on more innovative solutions to provide you with enhanced digital services. We’ll share updates as they become available.